wtorek, 30 grudnia 2014

Informacja, czy coś

A zatem... *głęboki wdech* najwytrwalej przeze mnie męczone opowiadanie, a mianowicie KagaKuro, ma, powiedzmy... Komplikacje? X"D
Przepraszaaam, chciałem skończyć je przed Świętami i opublikować tak na styk, o w prezencie dla tych, co czytają i komentują (a szczerze mowiąc to tylko Wy popychacie mnie w tym do przodu, hmph) ALE wystąpiły własnie wspomniane wyżej komplikacje, a mianowicie... Spalił mi się komputer i prawe skończony rozdział ;___;
Moja wena płakała, serio. Nie wiem, czy da się to jeszcze uratować, a jeśli nie... Hmph. Napiszę to jeszcze raz.
Tak, będę to ciągnąć za szmaty i na siłę, bo, cholewka by to, KagaKuro ma już ponad ROK.
TAK, rok męczę opowiadanie, które ma mieć cztery, góra pięć rozdzialów.
Jestem beznadziejny, wiem TT~TT
No mniejsza. Skończę to, oiecuję, nie denerwujcie się, abo zasadźcie mi zdrowego kopa w tyłek i zmuście do roboty, o ile ktoś jeszcze tu żyje ;___;
Piątego stycznia wracam do domu. Jak się sprężę to do lutego skończę X"D
Trzymajcie się~

8 komentarzy:

  1. Nie twoja wina ;)
    Dla twojego opowiadania warto czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dało radę ??? Nie chciałam mocno. Nie bij miało być motywujaco. Co do kompa to kumam kum kum sama od pół roku czekam aż mi go naprawią, hlip hlip. Powodzenia i wytrwałości.
    Haru-chan :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie ! Naprawdę wielka szkoda :( ale nie wiń się za to, w razie czego napiszesz jeszcze raz (może wyjdzie Ci jeszcze lepsze niż było) a my, wierne czytelniczki, będziemy z cierpliwością czekać na to cudo, które dla nas napiszesz ;3 Tak więc będę cierpliwa. A żeby Ci się lepiej pisało, życzę Ci dużo chęci, weny i byś te opowiadania pisał z miłością :) PS: I tak codziennie będę odwiedzać Twoją stronkę :D ~M.~

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciagle czekam!! Piszesz cudowne opowiadania, a szczegolnie KagaKuro strasznie mi sie podoba. Czekam z niecierpliwoscia! Mayumi-chan (∩_∩)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z wyższym Anonimowym :D . Weny życzę i powodzenia w pisaniu ;3
    ~M.~

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybko działaj! Moja choroba psychiczna zaczyna się wykańczać a kocham twoje opowiadanie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam z niecierpliwością xd Życzę dużo weny i ten tego...
    Akurat inne opowiadania przyjmuje do siebie z dystansem ale twoje! <3 Przy tym moje serce dostaje skrzydeł xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. *Kopie w tyłek* A teraz siadaj i pisz! ^^ Bo nie mogę się doczekć

    OdpowiedzUsuń