wtorek, 18 marca 2014

OGŁOSZENIE PARAFIALNE

Tego, tak, mój blog, moja parafia (#⌒∇⌒#)ゞWięc~ Chciałbym wszem i wobec ogłosić, iż padam na kolana i błagam o wybaczenie, aczkolwiek nie miałem zbyt dobrego internetu, co skutkuje opóźnieniem notki.Tak, wiem, wiem, powinienem był się wziąć do kupy i bazgrać ten rozdział, ale... ALE MAM TO NA KARTCE I JESTEM ZBYT LENIWY, ŻEBY PRZEPISAĆ NA KOMPA \(*T▽T*)/Wybaczcie, o nieliczni, którzy tutaj zaglądacie~ 八(^□^*)Ukłony dla Państwa~
P.S. Ale te emotki są słodziaśne~ (ღ˘⌣˘ღ) ♫・*:.。. .。.:*・
P.P.S. Wybaczcie, nie mogłem się powstrzymać przed emotkiem "zuego dotyku" ԅ(≖‿≖ԅ) Od dzisiaj to symbol Vincenta~! A czemu? A... Saitei nie wie ԅ(≖‿≖ԅ)
P.P.P.S. Coś mi się zjechało z czcionką i nie umiem tego naprawić D: Gomennasai TT^TT
P.P.P.P.S A tutaj Pan Raito-Kun. Czcionka naprawiona, brawka proszę! ^.^
P.P.P.P.P.S. *bije brawo* DOMO ARIGATO *^*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz